Terug

ISOFIX SALE - bestel isofix autostoelen nu met extra hoge kortingen

Autostoeltje.nl - klantenservice. Voor al uw vragen over baby autostoelen

Vragen? Neem contact op!

Heeft u een vraag? Of kunnen wij u helpen met de keuze voor een goede autostoel? Wij zijn telefonisch bereikbaar via 085-0600891 en per e-mail via info@autostoeltje.nl. Tevens kunt u ons een berichtje sturen via whatsapp of via chat. Check ook een onze veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Wij streven ernaar om u zo goed en snel mogelijk te helpen.

Tijdens werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 10.00 - 12.00u en 13.00-17.00u. In het weekend stuurt u ons een berichtje, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op!

Bestelling en verzending

Alle bestellingen welke wij voor 15:00 ontvangen worden dezelfde dag nog verzonden! Bestellingen van meer dan €25,00 verzenden wij gratis. Daaronder hanteren wij een verzendbedrag van € 5,95.

Voor Nederlandse klanten geldt over het algemeen: voor 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Voor Belgische klanten heeft de pakketdienst veelal een extra werkdag nodig.

Ondanks dat wij altijd alle orders op tijd versturen, kan het voorkomen dat de pakketvervoerder door uiteenlopende redenen (staking, drukte tijdens feestdagen etc.) meer tijd nodig heeft om je bestelling af te leveren. Heb je een artikel voor een bepaalde dag echt nodig, bestel dit dan wat eerder zodat je zeker weet dat je het ook op tijd binnen hebt.

Heeft u een vraag over uw bestelling of levering? Neem dan contact met ons op!

Betalen

U kunt op autostoeltje.nl op verschillende manieren betalen. In samenwerking met Mollie.com bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan. Benieuwd welke?

Meer informatie over onze betaalmethoden >

Retourneren

Bent u toch niet helemaal tevreden over het product, of is het product tijdens het versturen beschadigd? Dan kan het product altijd gratis retour gestuurd worden.

Meer informatie over retourneren >

Garantie

Wij geven altijd garantie op onze producten. Standaard heb je een jaar fabrieksgarantie op al je aankopen.

Omdat u bij ons rechtstreeks bij de fabrikant koopt (autostoeltje.nl is importeur van alle op de webshop getoonde autostoelen), kunnen wij vaak ook de juiste service verlenen als de garantie termijn reeds is verlopen.

Uw privacy

Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Daarom vragen wij alleen gegevens die wij nodig hebben om uw order op de juiste wijze te verwerken.

Bekijk ons privacybeleid >

Kantoor en logistiek

Ons kantoor is gevestigd in Amstelveen. Vanuit hier werken we met een klein team met veel plezier om onze klanten zo goed als mogelijk te helpen bij de aankoop van een autostoeltje.

Wij verkopen onze producten alleen online. Ons kantoor is helaas (nog) niet geschikt voor bezoek en offline verkoop van onze producten.

Ons magazijn staat in Zaandam. Vanuit hier worden alle bestellingen met zorg voorbereid en verzonden.

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn te raadplegen via onderstaande link:

Bekijk onze algemene voorwaarden >

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Betalen

1.1 Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je een account hebt aangemaakt (aanbevolen) dan kan je opnieuw inloggen en je bestelling alsnog afronden.

Heb je als gast afgerekend? Dan kan je alsnog een account aanmaken met hetzelfde e-mail adres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Log vervolgens in en rond alsnog je bestelling af.

1.2 Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, wij werken samen met Billink die het achteraf betalen mogelijk maakt. Je ontvangt na het afronden van je bestelling een aparte mail van Billink met betaal instructies. Meer informatie hierover kan je lezen in ons uitgebreide blog over achteraf betalen

1.3 Hoe verzilver ik een kortingscode?

Ben je in het bezit van een kortingscode dan kan je deze invoeren tijdens het betaal proces. Zorg ervoor dat je de code exact overneemt, de code is hoofdletter gevoelig.

Kortingscodes kunnen beperkt geldig zijn of inmiddels verlopen. Ook kan een code alleen geldig zijn voor slecht een deel van het assortiment. Heb je vragen hierover neem dan contact op met de klantenservice

2. Bestellen

2.1 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Het kan voorkomen dat de mail per ongeluk in je spam box terecht is gekomen. Check dit als eerste. Het kan ook zijn dat je een typ foutje hebt gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Mocht je de vevestiging echt niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

2.2 Waarom werkt mijn track&trace ode niet?

Zodra je bestelling gereed is voor verzending ontvang je van ons per mail een track&trace code. Pas op het moment dat de vervoerder het pakket in de hub heeft gesorteerd zal deze track&trace code meer informatie geven over de verwachte leverdag en levertijd. Meestal is deze informatie pas na 21.00 uur bekend.

Geeft de track&trace code na 23.00 nog steeds geen informatie weer, neem dan contact op met de klantenservice, wij zoeken het graag voor je uit.

2.3 Wordt mijn pakket altijd de volgende dag gleverd?

Alle bestellingen die wij voor 13.00 uur ontvangen worden dezelfde dag nog verzonden. Normaal gesproken wordt je bestelling dan de volgende dag geleverd met uitzondering van zon- en feestdagen.

Voor adressen in België geldt dat de vervoerder soms een dag extra nodig heeft.

3. Wijzigen / Annuleren

3.1 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Omdat wij de orders dezelfde dag nog verzenden hebben wij tot ongeveer 13.00 de tijd om je order nog uit het proces te halen. Indien je de annulering te laat doorgeeft dan is de kans aanwezig dat wij je bestelling al verzonden hebben.

Hoe eerder we het weten, des te beter. Als wij de order nog kunnen annuleren, zal het betaalde bedrag direct terug gestort worden.

Wanneer jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen, dan kunnen wij je bestelling niet meer annuleren

3.2 Mijn adresgegevens zijn fout, wat nu?

Meldt dit zo snel mogelijk - het liefst telefonisch via 085-0600891 of via whatsapp - aan onze klantenservice. Zelf aanpassen van je adresgegevens na het afronden van je bestelling heeft geen zin. De adresgegevens worden direct naar onze logistieke afdeling verzonden. Wij dienen deze dan zelf voor je aan te passen.

Dit doen we graag voor je! Maar wees er snel bij, want wij doen ook ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen, dan kunnen wij je adresgegevens niet meer wijzigen

4. Verzenden & bezorgen

4.1 Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen van meer dan €25,00 verzenden wij gratis. Daaronder hanteren wij een verzendbedrag van € 5,95.

4.2 Hoe snel wordt mijn bestelling in Nederland geleverd?

Voor Nederlandse klanten met een Nederlands adres geldt over het algemeen: Op werkdagen van maandag t/m vrijdag geldt: voor 13.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden en bijna altijd de volgende dag geleverd.

Dit betekent dat wij van dinsdag t/m zaterdag je bestelling thuisbezorgen.

Alle weekend bestellingen worden door ons op maandag verzonden.

4.3 Hoe snel wordt mijn bestelling in België geleverd?

Voor Belgische klanten met een Belgisch adres geldt over het algemeen: Op werkdagen van maandag t/m vrijdag geldt: voor 13.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden. De vervoerder levert dan meestal de volgende dag je bestelling af, maar het komt ook voor dat de vervoerder een dag extra nodig heeft. hou dus altijd rekening met 2 werkdagen levertijd.

Wij bezorgen bestellingen van dinsdag t/m zaterdag bij je thuis.

Alle weekend bestellingen worden door ons op maandag verzonden.

5. Garantie & Klachten

5.1 Wanneer kan ik beroep doen op garantie?

Op al onze producten zit 1 jaar fabrieksgarantie. Omdat wij als Nederlandse importeur van onze merken ervaring hebben met het oplossen van problemen, zullen wij altijd alles op alles zetten om het probleem te verhelpen, ook na het verlopen van de garantietermijn.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Autostoeltje.nl 8,8 / 10 - 165 Reviews @ Kiyoh
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »