Back

Returns

Retourneren is eenvoudig, snel en gratis.

Wel willen we graag weten wat er aan de hand is zodat we je goed verder kunnen helpen.

Ben je niet tevreden of is het artikel beschadigd afgeleverd, dan vinden wij dat natuurlijk bijzonder vervelend.

Je meldt je retour bij ons aan door contact met onze klantenservice op te nemen en aan te geven wat er mis is met de zending.

Wij doen nergens moeilijk over maar we willen wel graag weten waarom het artikel retour komt in verband met de veiligheid/bescherming die een product aan een kindje moet bieden.

Contact met de klantenservice:

   
E-mail: info@autostoeltje.nl
Telefonisch: +31 (0)85 - 06 00 891
Whatsapp: +31 (0) 6 82 307 391

 

Wat doen we na je aanmelding van een retour?

  1. Retourneren gaat via een DHL parcelshop en is gratis.
  2. Je ontvangt van ons een retourformulier en retour label.
  3. Print het retourformulier en stop dit in het pakket
  4. Plak de DHL retourlabel op het pakket.
  5. Geef je pakket af bij een DHL Pakketpunt naar keuze (locaties: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints ).
  6. Bewaar het verzendbewijs om jouw pakket te kunnen volgen.

Zodra de bestelling retour is ontvangen door Autostoeltje.nl wordt het artikel gecontroleerd en wordt het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten teruggestort.

Belangrijk om te weten

Op 1 februari 2001 is de wet "Bescherming van de consument bij op afstand afgesloten overeenkomsten" in werking getreden. De wet valt onder het ministerie van Justitie. Deze wet biedt u als consument een betere bescherming bij het kopen van goederen en diensten via internet, telefoon, post en andere communicatietechnieken, doordat belangrijke bepalingen in de wet zijn vastgelegd.

Autostoeltje.nl vindt dit voor jou als consument zeer belangrijk.
Onze voorwaarden en regels zijn dan ook opgesteld volgens de richtlijnen van de genoemde wet. Hierdoor hopen wij je als consument nog meer vertrouwen te geven bij "kopen op afstand" en je welkom te heten als klant.

Niet goed, geld terug
De klant is gerechtigd, binnen 30 dagen na levering, de goederen aan Autostoeltje.nl te retourneren, mits ongebruikt, voorzien van de originele verpakking en voldoende gefrankeerd. De retourzending dient vooraf aan ons te worden aangemeld bij de klantenservice. Wij sturen u dan een retourformulier en de informatie hoe u het pakket retour kunt sturen.

Niet aangemelde retouren zullen niet worden gecrediteerd. Wij behouden het recht om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de producten reeds zijn gebruikt of na ontvangst zijn beschadigd.

Compare products Delete all products

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Autostoeltje.nl 8,5 / 10 - 137 Reviews @ Kiyoh
Please accept cookies to help us improve this website Is this OK? Yes No More on cookies »